دوست داشتن

دوست داشتن
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
تور پوکت
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



نصب و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری و طراحی آن از جمله کارهای اولیه در خصوص ایجاد یک شبکه است. خدمات نصب و پشتیبانی شبکه تیلاتل زیر ساخت و پسیو در بهین ارتباط هوشمند تیلا توسط نیروهای متخصص و دوره دیده با سرعت و کیفیت بالا انجام می شود. برای دریافت مشاوره در خصوص نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری و جابجایی و تغییر ساختار شبکه می توانید با بهین ارتباط هوشمند تیلا تماس حاصل فرمایید. کلیه خدمات نصب، نگهداری و پشتیبانی شبکه و سخت افزار در این مجموعه به صورت تخصصی و حرفه ای به وسیله نیروهای متخصص و دوره دیده انجام می شود.


تاريخ : پنج شنبه 12 خرداد 1401 ساعت: 4:35 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


قیمت تور گرجستان سفریار تور گرجستان معمولا در مقایسه با مقاصد خارجی دیگر و با احتساب نوسانات نرخ ارز، از تورهای ارزان به حساب می آید و همین ارزانی یکی از دلایل پر تقاضا بودن سفر به گرجستان است. قیمت هتل ها، تفریحات و مخصوصا وعده های غذایی در گرجستان به نسبت بقیه کشورهای توریستی برای ما ایرانی ها ارزان تر است و همه ی این موارد دست به دست هم می دهند تا قیمت تور گرجستان همیشه مقرون به صرفه و جذاب باشد.

چگونه یک تور گرجستان ارزان سفریار بخریم؟

قیمت تور گرجستان و هر تور دیگری به چند عامل بستگی دارد. مثلا مدت زمان اقامت شما در آن کشور یا کیفیت و درجه هتلی که در آن اقامت دارید و حتی نوع پرواز و ایرلاینی که انتخاب می کنید هم در قیمت تور انتخابی شما موثر است.

تور گرجستان زمینی هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.اگر با طولانی بودن راه میانه خوبی ندارید توصیه می کنیم که تور گرجستان هوایی سفریار را انتخاب کنید.

تور گرجستان زمینی سفریار هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.

تور استانبول لحظه آخری سفریار از این قرار است که وقتی ظرفیت تور و پرواز تکمیل نمی‌شود، آژانس‌های مسافرتی در لحظات آخر تصمیم می‌گیرند تخفیف جذابی برای تور قائل شوند تا ظرفیت تور تکمیل شود. بنابراین اگر می توانید به سرعت آماده سفر شوید، با انتخاب تور لحظه آخری استانبول می‌توانید خدمات مطلوب را با قیمت کمتری تهیه کنید.

قیمت تورهای استانبول به عوامل مختلفی مثل کیفیت هتل، پرواز و همچنین نرخ ارز بستگی دارد.اما در حال حاضر با توجه به قیمت ارز، قیمت تور استانبول سفریار از اعدادی کمتر از ۴ میلیون تومان شروع شده و با افزایش کیفیت هتل و پرواز ، این قیمت بیشتر می شود.

زمستان‌های استانبول بسیار سرد است ولی اگر عاشق برف و سرما هستید به هیچ عنوان جشن سال نو میلادی و کریسمس را از دست ندهید. البته با این که در زمستان تور استانبول ارزان سفریار است ولی در ایام کریسمس قیمت‌ها مقداری افزایش می‌یابد.

اول از همه باید قید تور هتل های لوکس آنتالیا را بزنید و دنبال هتل‌های اقتصادی‌تر باشید. چون روزهای اقامت زیاد است، باید تا جای ممکن هزینه اقامت را کم کنید تا بتوانید تور آنتالیا ارزان سفریار بخرید. معمولا هتل‌های اقتصادی و کم ستاره ‌تر آنتالیا هم با کیفیت هستند زیرا این شهر توریستی است و سعی کرده اقامتگاه‌های مناسبی برای مهمانانش فراهم کند.

تور آنتالیا لحظه آخری سفریار را می‌توان دومین تور خارجی محبوب و پرطرفدار در بین ایرانیان به شمار آورد. آنتالیا معمولا گردشگرانی را به خودش جذب می‌کند که علاقمند به گذراندن تعطیلات و تفریحات آبی و ساحلی باشند. البته آنتالیا به جز ساحل، جاذبه‌های تاریخی و طبیعت بی‌نظیر هم دارد که البته این جاذبه‌ها کمتر میان ایرانی‌ها معروف شده است.

قیمت تور آنتالیا سفریار همیشه یک روند مشخص ندارد و گاهی هم قیمتش باور نکردنی می‌شود. به طور کلی، چون آنتالیا مقصد لوکس‌تری نسبت به سایر شهرهای اطرافش محسوب می‌شود، کمی قیمت‌هایش بیشتر است.

تور آنتالیا را از شهرهای دیگر ایران هم می‌توانید تهیه کنید و به تهران محدود نمی‌شود. البته تور زمینی از تهران حرکت می‌کند امّا به صورت هوایی، تور آنتالیا از تهران سفریار، مشهد، شیراز، تبریز و اصفهان هم برگزار می‌شود.

قیمت تور دبی سفریار به عوامل مختلفی از جمله مدت سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل بستگی دارد. برای مشاهده قیمت روز تور دبی کافی است، مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در صفحه تور دبی سفریار جستجو کنید.

تور دبی از تهران سفریار اگر قصد سفر از تهران به دبی را دارید، در کادر جستجوی تور دبی سفریار، مبدا خود را تهران و مقصد را دبی انتخاب کنید و با جستجوی تاریخ سفر خود بهترین تورهای دبی از تهران را مشاهده کنید.

همچنین می‌‎توانید برای پیدا کردن تور دبی لحظه آخری سفریار، در بخش انتخاب تاریخ، گزینه‌های مربوط به تورهای لحظه آخری دبی را انتخاب کنید.

قبل از سفر با تور دبی ارزان سفریار باید به این نکات توجه کنید برای سفر به دبی، چمدانتان را سبک بردارید. سبک بودن چمدان، شما را درگیر اضافه بار و پرداخت هزینه اضافی نمی‌کند.هوای دبی در هر حالتی گرم است. پس لباس‌های نخی، خنک و نازک را انتخاب کنید.کرم ضدآفتاب، کلاه آفتاب‌گیر، عینک آفتابی، مایو و لباس شنا را فراموش نکنید.


تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 20:16 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


یکی از اجزای دمنده کولر گازی فن کولر گازی است که می تواند جریان هوا را با فشار کم اما در حجم زیاد ایجاد کند. آنها معمولا در تهویه مطبوع بزرگ استفاده می شوند. این قسمت به موتور فن کولر گازی متصل شده و هوا را از دستگاه خارج می کند. از دیگر نام های این قطعه می توان به پروانه کولر، کریستال فن و دمنده فن اشاره کرد.

بسته به برند کولر گازی، طول و قطر دمنده فن متفاوت است. برای خرید کریستال پنکه باید به سه نکته اساسی توجه کنید:

طول
قطر
نحوه اتصال به شفت موتور فن (جانب، داخل یا خارج)
باید بدانید که هر چه قطر و قطر دمنده فن بیشتر باشد میزان هوادهی و باد خروجی کولر گازی بیشتر می شود. برای سفارش این محصول می توانید طول و قطر دمنده فن را با متر یا خط کش اندازه بگیرید و برای ما ارسال کنید تا با توجه به نوع کولر گازی این محصول برای شما ارسال شود. در برخی از کولرها برای استفاده بهینه از فضای داخلی آن، دمنده فن از داخل به شفت موتور فن متصل می شود. گاهی اوقات به شفت موتور فن متصل می شود تا در صورت نیاز به راحتی و به راحتی تعویض شود. گاهی اوقات پیچ اتصال کریستال فن به موتور فن کولر گازی خارج از کریستال فن است.

بلوور فن کولر گازی

دلایل زیادی برای خرابی کریستال فن کولر گازی وجود دارد اما به ندرت این قطعه به طور کلی آسیب می بیند.

یکی از دلایل شکستگی قسمتی یا تمام کریستال فن می باشد که با شکستن قسمتی از کریستال باعث از بین رفتن تعادل آن شده و کولر گازی و شکاف شما شروع به لرزش می کند.

یکی دیگر از دلایل خرابی و پوسیدگی لاستیک فن کریستالی این است که در صورت شکستن شفت کریستالی، یا نمی تواند بچرخد و یا باعث ایجاد لرزش در کولر می شود.

اهمیت بالانس کریستال فن کولر گازی:

کریستال فن یک قطعه چرخان مانند چرخ ماشین است که وقتی موتور فن از تعادل خارج می شود و شروع به تکان دادن پانل اسپلیت شما می کند مانند یک وزنه ارتعاشی عمل می کند.

نحوه تعویض کریستال فن کولر گازی

برای تعویض کریستال فن کولر گازی ابتدا باید قاب پنل را کاملا باز کنید. فقط هنگام بازکردن قاب پنل باید بسیار مراقب باشید که خار پنل آسیب نبیند زیرا در صورت شکستن خارها کولر گازی شما صدا می دهد.

پس از آن، تمام پیچ های اواپراتور اسپلیت باید باز شوند.

و سپس با بالا کشیدن او، اپراتور به کریستال فن دسترسی خواهد داشت. توجه داشته باشید که در بالا کشیدن اواپراتور باید بسیار مراقب باشید تا آسیبی به آن وارد نشود.

و بعد از آن ابتدا پیچ شفت محل اتصال کریستال فن به موتور فن را باز کرده و سپس کریستال فن کولر گازی را بیرون کشیده و کریستال جد را جایگزین کنید.

تعویض کریستال فن یک کار بسیار تخصصی و دشوار است که ممکن است در حین تعویض به قطعات دیگر آسیب وارد کند و یا در هنگام جاگذاری کریستال جدید یک ACE وارد شود. تعویض کریستال فن توسط تکنسین ماهر و متخصص توصیه می شود. از اسپلیت خود استفاده کنید تا مشکل دیگری برای شما ایجاد نکند.

ایران اسپلیت مرکز واردات و پخش انواع کریستال پنکه در مدل ها و سایزهای مختلف می باشد و برای خرید پنکه کریستال می توانید با شماره های تماس ما تماس بگیرید.

لطفا ابتدا ویدیوی زیر را کامل تماشا کنید تا بتوانید اندازه و مدل دقیق کریستال خود را دریافت کنید تا در هنگام خرید محصول مشکلی پیدا نکنید.

نکات کامل در مورد کریستال فن کولر گازی در فیلم زیر آورده شده است که برای مشتری شما بسیار مفید است.

برای خرید آنلاین پنکه کریستال، اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات فنی، اطلاع از قیمت پنکه کریستال و ... می توانید با ما تماس بگیرید و با سایت ایران اسپلیت همراه باشید تا از خرید آنلاین مطمئن و راحت خود لذت ببرید.

در فیلم زیر آموزش اندازه گیری دقیق کریستال فن کولر گازی نمایش داده شده است

 

 


تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 5:15 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


سرمایه گذاری در بازار مسکن
خرید مسکن و سرمایه گذاری در بازار مسکن مدت هاست که مورد استقبال بسیاری قرار گرفته و یکی از بهترین راه ها برای سرمایه گذاری سودآور بوده است. اما اکنون با توجه به شرایط اقتصادی و جمعیتی کشور، این بازار در رکود به سر می برد و شاهد کاهش رونق آن هستیم. اما با توجه به فوریت نیاز به مسکن و همچنین تدابیر اندیشیده شده از سوی دولت، امیدواری به تنظیم این بازار وجود دارد و می توان با آگاهی از شرایط سرمایه گذاری وارد این بازار شد.

برای ورود به بازار مسکن علاوه بر سرمایه اولیه، داشتن شناخت و آگاهی کامل از این بازار نیز ضروری است و می تواند منجر به افزایش پس انداز و ارزش ملک شود، اما در غیر این صورت، ورود به بازار علاوه بر امکان از دست دادن سرمایه و پس انداز مالی می تواند مشکلات و مشکلات حقوقی را برای افراد ایجاد کند. برای بسیاری از افرادی که برای اولین بار قصد خرید یا فروش ملک را دارند و با هدف داشتن سرپناه وارد این بازار می شوند، این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار است و به همین دلیل نیاز به تحقیق و بررسی بیشتری دارد. علاوه بر این دسته از افراد، عده ای نیز با هدف سرمایه گذاری و افزایش پس انداز مالی وارد این بازار می شوند. برای این افراد اگرچه سرمایه حرف اول را می زند، اما بررسی معیارها و اصول حاکم بر بازار بسیار حائز اهمیت است که قبل از تصمیم گیری قطعی و انجام اقدامات لازم با آگاهی آنها باید به آن توجه کرد.

اما این را هم باید در نظر داشت که خرید خانه و سرمایه گذاری در این بازار زمان می برد تا سرمایه گذار به هدف خود که افزایش سرمایه است برسد. یعنی قبل از ورود به بازار مسکن باید با این دید که سرمایه ما در بلندمدت سودآور باشد، خانه و ملک بخریم وگرنه این هدف میسر نمی شود. بازار مسکن طی سال های گذشته به خوبی نشان داده است که شرایط بهتری نسبت به بازارهای موازی دارد و می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت و مطمئن انتخاب شود.

اما برای همه کسانی که در بازار مسکن فعالیت داشته یا هستند، آینده بازار و مسکن خریداری شده از اهمیت بالایی برخوردار است. در این بین در بازار با گزینه های مختلفی روبرو هستیم که باید بر اساس ترجیحات شخصی و همچنین اصول خرید صحیح آنها را مد نظر قرار دهیم و در نهایت تصمیم درستی بگیریم.
برای خرید خانه چه معیارهایی را باید در نظر گرفت؟ برای خرید بهتر و افزایش سرمایه در بازار مسکن چه باید کرد؟

ضوابط انتخاب خانه و تصمیم گیری برای خرید زمین، خانه قدیمی، آپارتمان یا برج باید به درستی بررسی شود و در صورت نیاز با افراد متخصص و مجرب در این زمینه مشورت شود. علاوه بر معیارهای شخصی که بسته به شغل، سلیقه شخصی، تعداد اعضای خانواده و سن آنها می تواند متفاوت باشد، باید مواردی را به طور کلی در نظر گرفت.

عوامل موثر بر بازار مسکن

عوامل موثر بر بازار مسکن
برای بررسی بازار مسکن و شرایط حاکم باید عوامل موثر بر این بازار شناسایی و بر اساس آنها تصمیمات لازم اتخاذ شود. عوامل موثر بر بازار مسکن به گونه ای است که بازار رونق یا رکود و در نتیجه افزایش یا کاهش قیمت ها را در پی دارد. بنابراین برای سرمایه گذاری و افزایش سرمایه در بازار مسکن باید از این عوامل آگاه بود و با تغییر آنها جهت تصمیم گیری را تغییر داد.

همانطور که قبلا ذکر شد، سرمایه گذاری در بازار مسکن برای کسب سود زمان می برد و نمی توانید برای ورود یا خروج عجولانه تصمیم بگیرید. علاوه بر این، مردم ابتدا باید دیدگاه خود را برای ورود به این بازار در نظر بگیرند و سپس تصمیم بگیرند، زیرا اگر افرادی با قصد سرمایه گذاری وارد بازار مسکن شوند، گزینه های زیادی برای آنها وجود دارد، اما فقط برای متقاضیان مصرفی در این بازار. گزینه موجود خرید خانه و زندگی در آن است.

زمانی که شاخص قیمت مسکن در کل اقتصاد کشور بیش از شاخص قیمت رشد کند، مردم و سرمایه هایشان به سمت بازار مسکن جذب می شوند و شاهد رونق بازار خواهیم بود، اما در غیر این صورت نه تنها بازار مسکن، بلکه کل اقتصاد نیز دچار رونق می شود. به طور غیر مستقیم کوچک می شود. بحران خواهد بود. عرضه و تقاضا در بازار مسکن یکی از عوامل موثر بر قیمت های عرضه شده در این بازار است که خود تحت تاثیر عوامل جانبی دیگری نیز قرار دارد. اما به طور کلی می توان پارامترهای زیر را تاثیرگذار بر قیمت مسکن، شرایط بازار و رونق یا رکود آن دانست.

در عرضه مسکن و تامین مسکن یا سرمایه گذاری آن برای افراد و به عبارتی ساخت مسکن عواملی مانند قیمت زمین، هزینه ساخت، مالیات مسکن و همچنین برنامه ها و سیاست های دولت برای افزایش ساخت و ساز موثر است. که به نوبه خود می تواند قیمت ها را افزایش و کاهش دهد. اما شایان ذکر است که تمامی عوامل ذکر شده متاثر از بازارهای موازی بوده و با تکانه های ناشی از بازارهایی مانند طلا و ارز شاهد بسیاری 

 

https://digihomenet.ir/


تاريخ : یک شنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 22:5 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


نصب کولر گازی یکی از مهمترین مراحل بعد از خرید این محصول می باشد. قصد داریم آموزش مختصری در مورد نصب کولر گازی به شما ارائه دهیم و نحوه نصب انواع اسپلیت را به شما معرفی کنیم. البته نصب این محصولات امری تخصصی است و توصیه می شود در صورت نداشتن تجربه خود از نصب آن خودداری نمایید. همچنین در صورت نیاز می توانید خدمات نصب این محصولات را به تیم حرفه ای بیتا سرویس بسپارید. برای درخواست سرویس و اطلاع از قیمت نصب کولر گازی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

هزینه نصب کولر گازی

هزینه نصب کولر گازی و هزینه نصب یکی از سوالات متداول در این زمینه است. برای نصب کولر گازی اسپلیت به کمک نصاب حرفه ای نیاز دارید. دلیل آن حساسیت بسیار بالای این محصولات و قیمت بالای اسپلیت در این دوره است. قیمت و دستمزد نصاب کولر گازی توسط اتحادیه تعیین می شود و این هزینه ها با توجه به شرایط نصب متفاوت است. عواملی که بر قیمت نصب اسپلیت تاثیر می گذارند عبارتند از:

  • نیاز یا عدم نیاز به سیم کشی برق و فیوزهای مینیاتوری در ساختمان های قدیمی
  • نیاز یا عدم نیاز به لوله کشی اضافی برای نصب اسپلیت
  • مدت زمانی که نصاب باید برای نصب صرف کند.
  • انواع سوراخ های مورد نیاز در دیوار
  • محل نصب کندانسور

بنابراین نمی توان قیمت قطعی را در سایت درج کرد. با تماس با مشاورین ما و ارائه اطلاعات لازم می توانید قیمت مناسب نصب کولر گازی اسپلیت را بدست آورید.

شرایط نصب رایگان کولر گازی و اسپلیت

آموزش نصب کولر گازی اسپلیت

اکثر افراد معمولا برای نصب کولر گازی اسپلیت خود از نصاب حرفه ای کولر گازی اسپلیت استفاده می کنند. اما اگر در زمینه لوله کشی یا خدمات برق تهویه مطبوع تجربه دارید، می توانید این سیستم را به تنهایی و به راحتی نصب کنید. اگرچه هر کولر گازی اسپلیت بسته به سازنده آن منحصر به فرد است، این مقاله یک راهنمای کلی برای نصب کولر گازی اسپلیت ارائه می دهد. نصب اسپلیت و نصب کولر گازی یکی از خدمات مهم ما در بتا سرویس می باشد. برای اطلاع از هزینه راه اندازی مجدد کولر گازی با بیتا سرویس تماس بگیرید. هزینه نصب اسپلیت در تهران و کرج را از بیتا سرویس استعلام کنید. ارزان ترین و با کیفیت ترین خدمات در اسرع وقت به مشتریان عزیز ارائه خواهد شد.

همچنین برای تعمیر کولر گازی و درخواست خدمات از همکاران ما می توانید با ما تماس بگیرید.

مراحل نصب کولر گازی اسپلیت

  • تقسیم مراحل نصب
  • نصب یونیت داخلی کولر گازی اسپلیت
  • بهترین مکان برای نصب یونیت داخلی، کولر گازی اسپلیت در دیوار داخلی خانه است.
  • از نور مستقیم خورشید و منابع گرما خودداری کنید.
  • از جاهایی که احتمال نشت گاز یا نفت و گاز گوگرد وجود دارد خودداری کنید.
  • یونیت داخلی به حداقل 25 سانتی متر فضای باز در اطراف بالا و کناره ها نیاز دارد.
  • دیوار باید به اندازه کافی محکم باشد تا بتواند وزن دستگاه را تحمل کند.
  • ممکن است برای محافظت از سیستم نیاز به ساخت قالب چوبی یا فلزی داشته باشید.
  • صفحه را به دیوار داخلی وصل کنید.
  • صفحه فلزی (پایه) را در مقابل دیواری که می خواهید یونیت داخلی را روی آن نصب کنید نگه دارید.
  • برای قرار دادن صفحه نمایش روی دیوار در مکان های مناسب سوراخ هایی ایجاد کنید.
  • غلتک را داخل سوراخ قرار دهید. صفحات را با پیچ به دیوار ببندید.
  • برای لوله کشی یک سوراخ در دیوار ایجاد کنید.
  • بر اساس باز کردن قلاب نصب شده، بهترین نقطه را برای ایجاد سوراخ پیدا کنید.
  • همچنین باید طول لوله و مسافت لازم برای طی کردن تا یونیت خارجی را در نظر بگیرید.
  • سوراخی به قطر 1.5 سانتی متر در داخل دیوار ایجاد کنید. سوراخ باید به سمت پایین و خارج حرکت کند تا به خوبی تخلیه شود.
  • اتصالات الکتریکی را بررسی کنید.
  • پوشش پانل جلویی را بردارید.
  • اطمینان حاصل کنید که سیم های کابل به پایانه های پیچ وصل شده اند و با نمودار یون مطابقت دارند.
  • لوله ها را وصل کنید
  • هنگام نصب کولر گازی اسپلیت، لوله های مسی را از یونیت داخلی تا سوراخ ایجاد شده در دیوار نصب کنید.
  • زاویه خم شدن (انحراف) را به حداقل برسانید تا مطمئن شوید که دستگاه به درستی کار می کند.
  • طول لوله PVC را 1/4 (6 میلی متر) کوتاهتر از طول بین سطح داخلی و خارجی دیوار خود ببرید.
  • درپوش لوله را در قسمت داخلی انتهای لوله PVC قرار دهید. لوله را به داخل سوراخ داخل دیوار هدایت کنید.
  • لوله های مسی، کابل های برق و لوله های تخلیه (زهکشی / تخلیه فاضلاب) را با نوار برق سفت کنید. لوله تخلیه را در پایین قرار دهید تا جریان آب آزاد شود.
  • لوله ها و کابل ها را داخل سوراخ دیوار قرار دهید. مطمئن شوید که لوله زهکشی آب را در محل مناسب تخلیه می کند.

با فشار دادن واحد در جلوی پانل نصب، یونیت داخلی را به پانل نصب محکم کنید.


تاريخ : جمعه 6 خرداد 1401 ساعت: 14:39 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


هزینه بلیط هواپیما تهران اهواز ثابت نیست و با عواملی همچون فصل سفر، کلاس پرواز، تاریخ پرواز و ایرلاین، تغییرمی ‌کند. شما می ‌توانید برای اطلاع از هزینه پرواز تهران اهواز به سایت آس چارتر مراجعه کنید و سپس با جستجوی مقصد و وارد کردن اطلاعات، از کمترین تا بیشترین قيمت بليط هواپيما تهران اهواز را به راحتی ملاحظه فرمایید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلیط هواپیما از تهران به اهواز

فصل سفر شما از تهران به اهواز، میزان شلوغی مسیرهای هوایی تهران اهواز، برگزاری جشنواره‌ها یا مراسم خاص، نوع ایرلاین ارائه دهنده بلیط هواپیما تهران اهواز، نوع پرواز سیستمی یا چارتری تعدادی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلیط هواپیما تهران اهواز هستند

ارزانترین روز هفته برای خرید بلیط پرواز تهران اهواز

ارزانترین روز هفته برای خرید بلیط هواپیما تهران اهواز روز یکشنبه است.

اطلاع از تغییر قیمت

با ثبت ایمیلتان، هر گونه تغییر در قیمت بلیط هواپیما به صورت لحظه‌ای به اطلاع شما خواهد رسید. با استفاده از این سیستم هر زمان که قیمت بلیط هواپیما از تهران به اهواز ارزان شد، اطلاعیه آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

استرداد آنلاین بلیط هواپیما

چنانچه پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران اهواز از آس چارتر بنا به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط خود بودید، به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود. پس از کنسلی بلیط ، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی به حساب شما واریز خواهد شد.


تاريخ : دو شنبه 2 خرداد 1401 ساعت: 14:14 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


هیچ انسانی دوست ندارد عزیزان خود را از دست بدهد و می خواهد به دوران قبل از وقوع یک بار برای همیشه بازگردد. اما راه هایی برای تسکین یک خانواده عزادار وجود دارد. یکی از این راه ها گرفتن تاج گل مناسب است. تاج گلی که معنا و نماد خاصی دارد باعث آرامش خانواده عزادار و همدردی شما با خانواده آن مرحوم است. هر تاج گل احساس خاصی را بیان می کند. توصیه می شود قبل از خرید گل تسلیت به نکاتی توجه کنید.

 

برای انتخاب گل تسلیت بهتر است از گل های بادوام استفاده کنید تا عمر طولانی داشته باشید. همچنین سعی کنید همیشه از تاج گل یا دسته گل برای مراسم ترحیم استفاده کنید. نگران قیمت تاج گل تسلیت نباشید. سایت شارمیلا گل ترحیم را با بهترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت به فروش می رساند. برای خرید گل ترحیم به صفحه اصلی سایت شارمیلا رفته و برای دیدن طرح های فوق العاده ما به قسمت ترحیم مراجعه کنید.

 

انواع گل مناسب برای تسلیت

بسیاری از تاج گل ها برای مراسم ترحیم مناسب هستند اما در اینجا می خواهیم به بهترین آنها اشاره کنیم و آنها را بررسی کنیم تا بتوانید گل های خوبی بخرید.

1- گل گلایل

یکی از گل های مناسب برای مراسم خاکسپاری گلایل است. این گل نمادی از احساس و خاطره است و می تواند اندوه یک خانواده از دست رفته را کاهش دهد. می توانید تاج گل گلایول را در رنگ های سفید و مشکی خریداری کنید که بسیار مناسب هستند. گلایل به عنوان گل تسلیت در ایران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و مردم با این گل زیبا آشنایی دارند.

 

2- گل زنبق

تاج گل زنبق یکی از بهترین گل ها برای مراسم عزاداری است. زنبق به معنای معصومیت، پاکی و عظمت است. اگر می خواهید برای مراسم ترحیم گل بخرید، بهتر است از رنگ های سفید لیلی استفاده کنید تا باعث آرامش خانواده متوفی شود. می توانید از ترکیب زرد و سفید نیز استفاده کنید.

 

3- گل رز

گل رز یکی از شناخته شده ترین گل های ایران است. انواع مختلفی از گل رز وجود دارد که مناسب هر سلیقه ای است. سعی کنید از تاج گل هایی استفاده کنید که نماد عشق و پاکی هستند، مانند رنگ سفید! تاج گل رز زرد نماد دوستی است. این رنگ می تواند انرژی خوبی را به خانواده متوفی منتقل کند. می توانید رنگ زرد را با سفید ترکیب کنید. گل رز صورتی به عنوان گل ترحیم استفاده نمی شود و اصلا مناسب این مراسم نیست. گلهای تسلیت این باکس گل زیبا توسط همکاران ما در سایت شارمیلا تزیین شده است.

 

 

4- گل لیلیوم

مانند نیلوفرها، انواع مختلفی از نیلوفرها وجود دارد. البته رنگ های لیلیومی معنای خاصی ندارند. اما به طور کلی تاج گل زنبق به معنای قدرت و صداقت است. از این گل به عنوان یک ارزش اخلاقی نیز استفاده می شود.

 

5- میخک

میخک رنگ های مختلفی دارد و هر رنگ معنایی دارد. یکی از پیشنهادات سایت شارمیلا برای خرید گل ترحیم تاج میخک می باشد. این گل ها از نظر اندازه کوچکتر از گل های دیگر هستند و همچنین طول عمر بیشتری دارند و می توانند حس خوبی را به عزاداران القا کنند. میخک قرمز به معنای عشق است. میخک سفید به معنای پاکی و صفا است که برای مراسم ترحیم و عزاداری انتخابی عالی است. میخک در میان قوم مسیح به معنای اشک در چشمان مریم مقدس ذکر شده است.

 

6- گل نرگس

نرگس و لاله نماد شروعی جدید هستند. تاج گل نرگس را در اولویت خرید کنید زیرا این گل ها علاوه بر نمادهای ذکر شده باعث دلگرمی خانواده عزیز از دست رفته نیز می شود و حس خوبی را به آنها منتقل می کند. البته گل نرگس فقط مخصوص بهار است و در این زمان می توانید این گل تسلیت را خریداری کنید. گل نرگس در رنگ های سفید و زرد موجود است.

 

7- گل بنفشه

گل های بنفش با رنگ بنفش می توانند برای مراسم ترحیم مناسب باشند. این گل نماد زیبایی است. می توانید گل بنفشه را با گل های دیگر ترکیب کنید و در یک تاج گل بسیار زیبا و نمکی به خانواده عزادار تقدیم کنید. این می تواند باعث شود آنها کمی احساس ناراحتی کنند.

 

8- گل اسطوخودوس

اسطوخودوس سیاه می تواند برای گل های تسلیت بسیار مناسب باشد. نماد اسطوخودوس سیاه غم و اندوه فراوان است. می توانید خرید اسطوخودوس را سرلوحه انتخاب های خود قرار دهید زیرا این گل علاوه بر نمادهایی که دارد زیبا و جذاب نیز می باشد.

 

سایت منبع


تاريخ : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:43 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


شاید اولین سوالی که به ذهن شما خطور کند این باشد که کلایمر چگونه حرکت می کند؟ آیا علاوه بر حرکت عمودی، حرکت افقی هم دارد؟ اگر به صورت افقی حرکت کند هزینه چقدر تغییر می کند؟ و… کلایمر هم به صورت دستی و هم با استفاده از موتور قابل جابجایی است. در صورت استفاده از کلایمر دستی سرعت جابجایی آن کاهش می یابد اما به دلیل قیمت مناسب می توان از آن در ساختمان های کم ارتفاع نیز استفاده کرد. به عنوان مثال، قیمت اجاره یک کلایمر دستی کمتر است، اما یک کوهنورد برقی از نظر زمانی بسیار کاربردی تر است.

موتورکلایمرهای وینچ که فقط حرکت عمودی دارند در واقع دارای دو پایه مخصوص هستند. که در بالای ساختمان نصب می شوند و به موتورهای وینچ داخل سبد کلایمر بکسل می شوند. ترمزهای اضطراری نیز برای نصب روی سبد در کنار موتورهای وینچ طراحی شده اند و سیم بکسل های دیگری نیز برای ایمنی به ترمزها متصل می شوند تا از افتادن آنها جلوگیری شود. برای جابجایی این نوع کوهنورد فقط سبد را به پایین ترین نقطه هدایت کنید. طوری که روی زمین باشد. حال کافی است پایه های کلایمر که با وزنه در طبقه بالا مهار شده اند را به نقطه مورد نظر منتقل کنید.

در واقع جابجایی این مدل از کلایمر شبیه بالابرهای ساده ساختمانی است و تا جایی که کارگران ساختمانی ساده بتوانند آن را جابجا کنند نیازی به تخصص ندارد. کلایمر از نظر قیمت کوهنوردهایی که هم حرکت عمودی و هم افقی دارند از نظر قیمت کمی متفاوت هستند. در واقع این نوع کلایمر دارای ریل های مخصوص در بالای ساختمان هستند که هم به صورت دستی و هم با استفاده از موتور قابل جابجایی هستند. و هر یک از این عوامل بر قیمت نهایی کوهنورد تاثیر می گذارد.

خرید کلایمر

پس سعی کنید قبل از خرید کلایمر اطلاعات کاملی از تجهیزات آن و موقعیت ساختمان به دست آورید تا متحمل هزینه های اضافی نشوید. به عنوان مثال، اگر ساختمان شما از چند جهت دارای نمای هلالی است، استفاده از کوهنورد بسیار محدود است زیرا سبد کوهنوردی معمولاً مستطیل شکل است و در نمای مورد نظر استفاده نخواهد شد.

شاید تنها عیب کلایمر این باشد که در هنگام حرکت یا کار روی آن حرکت زیادی می کند که باید به نوعی کنترل شود. مثلاً اگر قرار باشد ساختمانی روی کلایمر بایستد و کار خود را انجام دهد، اصلاً متعادل نخواهد بود زیرا سبد کلایمر دائماً به جلو و عقب می رود. در این صورت تنها راه حل بستن سبد کوهنوردی به بدنه ساختمان است که هنگام بتن ریزی یا سنگ تراشی حتما باید آن را گرفت. قیمت اجاره کلایمر با داربست قابل مقایسه نیست و این تفاوت قیمت در ساختمان های بلندتر به چشم می خورد. از طرفی معمولا داربست اجاره ای است و فضای زیادی را اشغال می کند در حالی که کلایمر با گزینه های بهتر همیشه در دسترس کارفرما خواهد بود و به صرفه است.

اجاره کلایمر ایرانی قیمت اجاره کلایمر

شرکت ما این افتخار را دارد که با در نظر گرفتن نیاز مشتری دستگاه کلایمر را در کمترین زمان و با بهترین ساختار در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین از نظر قیمت با قد کوهنوردان ایرانی مطمئن باشید رفاه حال شما مشتریان عزیز هرگز فراموش نخواهد شد و با خیالی آسوده هر خدمتی را در این زمینه به ما بسپارید.

 

منبع: ایمن کلایمر


تاريخ : چهار شنبه 14 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:26 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


سبک های دوچرخه کوهستان بر اساس طراحی و نوع تکنولوژی کمکی به کار رفته در آن به دو قسمت دوچرخه های Hard Tail و Full Suspension تقسیم می شوند. هارد تیل معمولاً به دوچرخه‌هایی گفته می‌شود که فقط دارای کمک کمکی در چنگال جلو هستند یا اصلاً کمکی ندارند.
تعلیق کامل به دوچرخه‌هایی گفته می‌شود که علاوه بر کمک شاخ جلو، در چرخ عقب نیز کمکی دارند. این دوچرخه ها دارای قاب دو تکه هستند. آنها یک قسمت مثلثی در جلوی دوچرخه و یک قسمت دیگر در پشت دوچرخه دارند.

تفاوت بین هارد تیل و سیستم تعلیق کامل

اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که تفاوت دوچرخه های هارد تیل و فول سوسپنشن چیست؟ در واقع، این تجهیزات دوچرخه سواری است که تعیین می کند کدام یک برای شما بهترین است! اگر دوچرخه سوار حرفه ای نیستید، خرید دوچرخه Full Suspension فقط برای شما هزینه اضافی خواهد داشت، زیرا این دوچرخه دارای ضربه گیر دیگری در چرخ عقب و طراحی بدنه بسیار متفاوت با سبک Hard Tail است. در چنین مواقعی استفاده از دوچرخه هارد تیل مقرون به صرفه است. دوچرخه های Full Suspension بیشتر برای حرکت های فرود در مسیرهای کوهستانی استفاده می شوند، به طوری که فشار بسیار کمتری توسط کمک فنر دوم در چرخ های عقب به فرمان و چرخ ها منتقل می شود. البته راندن دوچرخه های Full Suspension را نیز نباید نادیده گرفت. به احتمال بسیار زیاد شما یکی از گروه هایی باشید که پس از سوار شدن بر دوچرخه فول سوسپنشن قادر به سوار شدن به سبک هارد تیل نباشید.


در ابتدای شناخت دوچرخه های کوهستان بدانید که یک اصل کلی وجود دارد. در ابتدای این جدول دوچرخه کراس کانتری برای رکاب زدن بیشتر و مسیرهای ناهموار کمتر طراحی شده است و در پایین این جدول دوچرخه دانهیل قرار دارد که فقط برای پیمودن مسیرهای بسیار سخت و سراشیبی از شیب های تند طراحی شده است. یک راه آسان برای شناسایی دوچرخه های کوهستان، میزان بازی در مقابل آنها است. دارد. به عنوان مثال دوچرخه کراس کانتری بازی چنگال جلو 10 یا 11 سانتی متر است و برای دوچرخه دانهیل که برای مسیرهای سراشیبی بسیار ناهموار طراحی شده است، بازی کمک شاخک (چنگال) در جلوی آن 20 سانتی متر است. پس به چنگال های استفاده شده دقت کنید. جدا از آن، لوازم جانبی هر دسته متفاوت است. شاید در نگاه اول تشخیص سبک دوچرخه کمی سخت باشد اما بازی با کمک چنگال جلو ملاک خوبی است.



کمک عقب: در برخی مدل ها دارای کمک عقب و در برخی دیگر نیست (بستگی به انتخاب راکب یا دوچرخه سوار و مسیر مسابقه دارد)
این سبک از دوچرخه کوهستان محبوب ترین سبک در دوچرخه کوهستان است که به دو دسته حرفه ای و غیرحرفه ای تقسیم می شود. سبک غیر حرفه ای با نام های ورزشی کوهستانی، sport xc یا با نام های مشابه شناخته می شود که در عنوان بعدی به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. در این سبک: مدل دوچرخه کراس کانتری برای مسابقات حرفه ای طراحی شده است و برای خرید یک مدل خوب باید حداقل حدود 2000 دلار هزینه کنید که به نسبت ارزش ریالی ما در ایران بسیار گران خواهد بود. جدا از این سبک، دوچرخه مناسب او یک دوچرخه سوار حرفه ای است. و اصلاً گزینه خوبی برای شروع دوچرخه سواری یا دوچرخه سواری در شهر نیست. بنابراین، این مدل فقط برای افراد حرفه ای است.



در واقع این سبک دوچرخه همان دوچرخه کراس کانتری است که برای عموم مردم طراحی و تولید می شود و نه مسابقات حرفه ای. می توان گفت این سبک دوچرخه، اصیل ترین سبک دوچرخه های کوهستان است. این همان سبک دوچرخه کوهستان اصلی است و اکنون کامل شده است، اما همچنان نزدیک ترین سبک به مدل های دوچرخه کوهستان کلاسیک است. در این مدل مانند دوچرخه کراس کانتری از دوشاخ جلویی 10 یا 11 سانتی متری (دستیار جلو) استفاده شده است. و «دستیار وسط» به ندرت در آن استفاده می شود، بنابراین در سبک کوهستانی اسپرت، کمتر دیده می شود که دوچرخه را به صورت Full Suspension ببینیم و فقط از شاخک تعلیق جلو استفاده می شود. برخی سازندگان این سبک را از دوچرخه های کراس کانتری جدا کرده و با نام های Mountain Sport، sport xc و در سبکی مجزا معرفی می کنند. اما برخی از شرکت ها این سبک دوچرخه را کمتر می سازند


تاريخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:18 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


مهم ترین نکته در مورد استفاده از لوازم آرایشی ایرانی، تضمین اصالت آنهاست. متاسفانه اکثر برندهای آرایشی و بهداشتی موجود در بازار ایران به صورت غیرقانونی و غیرقانونی وارد ایران می شوند و کیفیت و اصالت آنها را نمی توان به طور قطعی گفت. تنها برخی از برندهایی که در ایران نمایندگی دارند قابل اعتماد و قابل اعتماد هستند. اما زمانی که انتخاب شما از برندی کاملا ایرانی باشد دیگر نگران اصل بودن محصول نخواهید بود. زیرا می توانید محصول مورد نظر خود را مستقیماً از فروشگاه سازنده و نمایندگی های فروش معتبر خریداری کنید. از طرفی لوازم آرایشی ایرانی برای آب و هوای ایران ساخته شده است. این محصولات به خوبی با شرایط آب و هوایی ایران سازگاری دارند و به شرط داشتن کیفیت، نتیجه بهتری روی پوست ما خواهند داشت.

ما با حمایت از برندهای ایرانی در واقع به اقتصاد خود کمک کرده ایم. این محصولات می توانند با حمایت ما محصولات خود را گسترش دهند و این به معنای اشتغال بیشتر است. و یک نکته مهم دیگر! برندهای لوازم آرایشی ایرانی قیمت بسیار پایین تری نسبت به نمونه های خارجی خود دارند و خرید آنها مقرون به صرفه است. پس سعی کنید لوازم آرایشی خود را از بین محصولات ایرانی انتخاب کنید تا علاوه بر اقتصاد کشور، به جیب خود نیز کمک کنید!

لوازم آرایشی ایرانی خوب؟ رویا یا واقعیت؟

خوشحالم که شما را غافلگیر می کنم. پاسخ این پرسش "بلی" است. خوشبختانه در سال های اخیر تولیدکنندگان و آزمایشگاه های ایرانی اقدام به تولید محصولات آرایشی با کیفیت کرده اند. محصولاتی که کیفیت آنها شما را شگفت زده خواهد کرد. البته نقطه ضعف برندهای فعال لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی، تولید محدود آنها و ضعف فعالیت آنها در بازاریابی و تبلیغات است. در نتیجه بسیاری از این برندها با وجود کیفیت خوبشان ناشناس باقی می مانند. در ادامه به بررسی برخی از با کیفیت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی می پردازیم.

(توجه: ترتیب معرفی برندها به معنای برتری آنها بر یکدیگر نیست.)


یکی از معروف ترین و پرفروش ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی که بازار خوبی هم در ایران دارد، برند مای است. اعتراف می کنم که تا همین اواخر نمی دانستم مای یک برند ایرانی است. کیفیت محصولات مای در سطح استانداردهای بین المللی بوده و موفق به دستیابی به استاندارد ISO 222726 که یکی از معتبرترین استانداردهای بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد، شده است.

مهم ترین ویژگی محصولات مای گستردگی فعالیت و تنوع محصولات است. مای محصولات مختلفی تولید کرده است که به راحتی در دسترس هستند، هم در زمینه محصولات مراقبت از پوست و مو و هم در زمینه لوازم آرایشی. مای مجهز به یکی از پیشرفته ترین آزمایشگاه های آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه است و محصولات تولید شده توسط این برند به خوبی با پوست، مو و ساختار ژنتیکی ایرانیان سازگاری دارد. محصولات مای شامل سه دسته محصولات بهداشتی، آرایشی کلاسیک و خط جدید محصولات مای به نام الماس سیاه می باشد و طیف وسیعی از محصولات آرایشی مانند شامپو، مرطوب کننده، کرم پودر، رژ لب، لاک و ... را تولید می کند.


سینره

گروه آزمایشگاهی داروهای گیاهی طبیعت زنده که در سال 1376 تاسیس شد، یکی از موفق ترین آزمایشگاه های تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران است. این آزمایشگاه دو برند مهم و معتبر در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی را به بازار ایران معرفی کرده است. سینره و اینلی. حتما نام سینره را زیاد شنیده اید. محصولات بهداشتی مراقبت از پوست و مو سینره یکی از معروف ترین محصولات بهداشتی ایرانی است که نسبت به قیمتش کیفیت خوبی دارد. کرم های مرطوب کننده، ضد آفتاب، شامپو، انواع لوسیون های مراقبت از پوست و محصولات پزشکی از محصولات این برند می باشد.

INLAY

یکی دیگر از محصولات این آزمایشگاه برند اینلی است که محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت خوبی را در سطح جهانی تولید کرده است. کرم پودر، لاک، رژ لب، رژگونه و پنکیک از محصولات این برند است. از نظر کاربران محصولات اینلی، لاک ها و رژ لب های این برند از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و با برندهای مطرح دنیا قابل مقایسه است. در تولید لوازم آرایشی Inoli از مواد مرغوب استفاده شده است. خبر خوب این است که لوازم آرایشی این شرکت فاقد سرب و پارابن است و شما می توانید با اطمینان از سلامت آنها از این محصولات استفاده کنید.


تاريخ : چهار شنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 18:9 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 ... 22 صفحه بعد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: